Sıkça Sorulan Sorular 

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişinizin takibi için üye girişinizi yaptıktan sonra hesabım/siparişlerim bölümünden kontrol edebilirsiniz. Ayrıca ana sayfanın en üstünde yer alan sipariş takibi başlığına tıklayarak da siparişinizin kargo takibini yapabilirsiniz

Satın aldığım bir ürünü nasıl değiştirebilirim veya iade edebilirim?

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde; iade ve değişim taleplerinizi siteye üye girişinizi yaptıktan sonra hesabım sayfasında yer alan iade taleplerim bölümünden oluşturabilirsiniz. Dilerseniz Kolay İade Formunu doldurarak da iade talebinizi oluşturabilirsiniz.

İADE ŞARTLARI:

Değişim ve iade için şunları unutmayın: Paketinizi aldığımızda beden değişikliği veya ücret iadesi gerçekleştirmeden önce ürünlerin durumunu kontrol edilir. İade edilen ürünler aldığınız andaki durumunda olmalıdır.

Ürünler, giyilmemiş, yıkanmamış, yıpranmamış veya ürünün formunu bozacak herhangi bir işleme tabi tutulmamış olmalıdır.

Hijyen açısından Takı - Mayo&Bikini ürünlerinin iadesi kabul edilmemektedir.

Deri Ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Ürünler etiketleri ve faturaları ile birlikte iade edilmelidir. İnternet üzerinden yapılan alışverişlerinizin iade ve değişim talepleri mağazalarımızdan yapılmaz.

Sepette indirim kampanyalarında kısmi iade yapılması durumunda, iade edilmeyen ürünlerin toplamı kampanya tutar koşulunu karşılamıyorsa, indirim çeki iptal edilir ve iade buna göre yapılır.

3 al 2 öde kampanyasıyla yapılmış alışverişlerde, kısmi iade işlemi kampanya koşulunu bozuyorsa kampanyadan kazanılan haklar iptal edilir ve iade edilen tutardan kampanya kazınımı düşülür.

 

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Ödemelerinizi havale ve kredi kartı ile yapabilirsiniz.

Promosyon veya indirim kodum var. Bunu internet üzerinden alışverişte nasıl kullanabilirim?

Promosyon veya indirim kodlarınızı sepetim sayfasında yer alan Hediye Çeklerim kutucuğuna girerek kullanabilirsiniz.

Siparişimdeki ürünler eksik, hasarlı veya yanlış geldiğinde ne yapmalıyım?

Konu ile ilgili destek almak için hesabım/destek taleplerim sekmesinden talep oluşturarak ekibimize iletebilirsiniz. Destek ekibimiz sizlerle 3 ila 5 iş günü içinde e-posta yoluyla iletişime geçecektir.

Beğendiğim bir ürünü kaydedebilir miyim?

Ürün detay sayfasından favorilere ekleyebilir, hesabım/favorilerim sekmesinden kaydettiğiniz favori ürünlerinize erişebilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR